Chivu: CFR Cluj se va bate la titlu!

Echipele care se vor bate la titlu sunt cam aceleaşi. Văd că şi CFR Cluj, care a reuşit rezultate bune şi cred că se înscrie între favorite.

Povestea incredibila a lui Gregory Tade

În fotbal, sînt doar două variante pentru a ajunge în top. Iei liftul, cu ajutorul relațiilor impresarului tău sau urci pe scări.

Aparitie surpriza in Gruia

Revine "ministrul apărării" sub comanda lui Miriuţă?

"A fost o saptamana de cosmar"

Căpitanul Mario Felgueiras şi explicaţiile a două înfrângeri dureroase

Formular de autentificare

Shoutbox

Doar userii inregistrati pot posta mesaje.
Rage3D Petrolu bate 100% .. mai ales ca au antrenor nou ...in cele mai multe cazuri cand schimbi antrenorul, primul meci il castigi :D (22:29)
Cristi vedem..mai intii sa ia un contact cu realitatile cupelor europene (22:19)
Max . e mai bin in retur cand poate Perolul joaca ceva. (22:07)
Max . e mai bine ca nu se jaoca acum la Petrolul...pentru ca cu noul antrenor nu stiu ce sanse are Petrolul. (22:07)
Cristi oricum echipele vor mai pierde puncte intre ele... (22:06)
fotbalfan imp e sa castigam noi. fara deac va fi putin mai greu. si cu otelul si cu zgomotosii vor fi meciuri grele (21:54)
rememberme macar 1 din 2 sa ii incurce!ambele ar fi un bonus! (21:53)
rememberme e rost de macar 1 punct daca invata petrolistii ca nu asa vanjosi precum se cred ei! (21:52)
fotbalfan si dupa, oile joaca cu astra

(21:52)
rememberme dap,pe 21.09 de la ora 21,la ploiesti (21:52)
rememberme nu am verificat,am luat de buna ce o zis burg,.. (21:51)
Horatiu L si steaua acasa (21:50)
Horatiu L ba da , petrolu a jucat in deplasare etapa asta (21:50)
fotbalfan nu se joaca la ploiesti? (21:49)
rememberme galatiul ca echipa, ma refer (21:48)
rememberme desi eu am emotii sa nu se relaxeze ai nostri!galatiul poate fi periculoasa!eu imi pun mare baza in christian,..poate facem o surpriza si cu un petruci,..e musai sa batem ,chinuit,urat,din ofside,..nu imi pasa,vreau 3 puncte! (21:47)
rememberme era bun daca jucau la perolul acasa,..asa e cam greu,..poate il i-au ciobanii aia de spectatori din galerie la misto pe mutu si le baga ala mortu in casa de ciuda,ca de petrolul nu cred ca i se rupe lui?! (21:45)
Horatiu L Doamne Ajuta sa vina ! (21:43)
rememberme mai mai ca as da o fuga sambata la galati... (21:43)
7burg cel mai tare meci al etapei o sa fie steaua-petrolul, sper sa iasa x sau sa castige petrolul, iar noi sa castigam desigur :) (21:42)
rememberme s-a votat ca titlul va veni la cluj! (21:42)
Horatiu L imi ziceti ce s-a mai intamplat important pe chat si la echipa ? (21:40)
Horatiu L de 2 zile (21:40)
Horatiu L nou am mai intrat pe PC (21:40)
Horatiu L salut baietii (21:40)
fotbalfan hai ai nostri! :) (21:39)
rememberme si astia de dreapta se bat precum chiorii,..in fine,..sanatate deac!:) (21:38)
rememberme om vedea...lupta pt ciolanul de la cotroceni va fi pe viata si pe moarte,...va fi mobiliyare mai ceva ca la revolutie,..am vayut ca ponta vine maine la piatra neamt sa aduca autobuye noi la scoli)pate si tablete=a inceput campania electorala_parca aia e cu 30 yile inainte no_ (21:36)
fotbalfan si, oricum, dupa ce iese pontilica presedinte ii gratiaza pe toti, deci vorba astora din peluza noastra: NICI UN STRESS :) (21:35)
fotbalfan in ro daca ai bani e un fel de sanatoriu. (21:34)
Cristi astea sunt si legende,, dar in price caz il ajung niste bube din urma...sau el a fost paravan pt altii pe anumite chestii si acum se dezumfla legenda lui (21:34)
rememberme e scumpa,..am inteles ca a facut hotel de lux la cusca la agigea,sau onde o fi (21:32)
rememberme pai daca ascunde banii din vanzare ii pun astia sechestru pe steaua,..asta daca o fi pe numele lui!oricum sper sa mai ia ceva ani si pt fabrica de armament,minim 10 daca se respecta legea (21:31)
fotbalfan sa-i dea Dumnezeu sanatate si s-o tina tot asa cu fcoaia! :)

(21:30)
Cristi are un motiv sa aiba nevoie de ei....poate ca are datorii de platit, poate ca puscaria e scumpa (21:30)
Cristi om vedea... omul are probleme... nu vrezi ca de un an si ceva scoate toti baniii cash din club? (21:30)
rememberme asta e vrajeala,sa nu i-l poata sechestra (21:28)
Cristi http://is.gd/pD3lcg (21:26)
Cristi da e al lui Olaroiu acum cica vrea sa faca restaurant acolo (21:25)
rememberme i-au luat palatul?
asta are mare bulan cu steaua lui!nu e prost el ciobandante
(21:24)
Cristi acum merge si el acasa, maninca brinza, se crede voievodin sufragerie ca nu mai are palat si apoi le intreaba pe fete ce gagii au (21:19)
Cristi pai cu jiji a inteles si el ca nu e cazul sa mai faca show ca nu- mai lasa aia afara de la zdup (21:18)
rememberme i-au dat astia drumul lui jiji pe sest!cum au putut sa le i-a painea de la gura pseudoziaristilor:)))
si pseudocititorilor:D
(20:48)
Max . Mie imi place de Filip dar nu il joaca (20:33)
Dani jakolis (19:51)
Dani mie imi place jakolic maxim (19:50)
Dani asa ii maxi (19:50)
Max . IN afara de acele goluri de la Roma nu a prea avut. (19:50)
Max . Tinea prea mult de minge si nu avea curaj sa traga la poarta. (19:50)
Max . Fara suparare pe mine ma cam dispera Culio. (19:49)
rememberme si de culio cu acentul lui tipic argentinian,vorbind pe nas:) (19:47)
Dani mie imi este dor de o ciorba de vacuta:X) (19:45)
Max . Nie dor de trica si de Dubrabier. (19:41)
rememberme de atunci il am la inima pe mironica,plus ca are ceva al lui cand comenteaza,la fel si alalalt da nu ii stiu numele (19:39)
Rage3D http://is.gd/G147aG (19:38)
Rage3D v (19:38)
Rage3D fain de tot :D (19:37)
rememberme deja m-am uitat de vreo 3 ori!:) (19:37)
Rage3D ti se face pielea de gaina :D (19:36)
rememberme perfect!multumesc kruci!:) (19:34)
Kruci eu asa stiu ca se mai pot face abonamente (19:32)
rememberme cand auzi asa un comentariu uiti ca exista pro aia,clanul becali,sandu,dragomir,etc...cinste lor pentru asa comentariu!se simtea bucuria lor sincera!:) (19:32)
rememberme mai ales comentariul lui mironica la acel meci e un deliciu!:) (19:29)
rememberme am (19:27)
rememberme cruci stii raspunsul la ce a intrebat mai jos? (19:26)
Kruci http://is.gd/8OMCLI (19:24)
Dani ce p[lanuri :) (19:08)
rememberme planuri de marire,:D (19:07)
Dani ce faceti (19:06)
rememberme salut dani (19:05)
Dani salut (19:05)
rememberme intrebare!pot sa imi fac abonament pentru sezonul asta sau s-a incheiat perioada? (18:17)
ulise http://is.gd/qtFL2j (18:06)
avalon1 Da' vorba aia , daca merge in vest sau peste ocean ,ptr Ro clar nu e ok, noi suntem mai cu mot si gica contra din nastere (16:49)
avalon1 la cum prezinti tu faptele , sa cred ca nu mai sunt bani de reclama in Ro? (16:48)
avalon1 costul la chestii de genul nu e mare , toata lumea castiga (16:48)
avalon1 E o chectie simpla si ieftina , in care toata lumea castiga . "x" isi face reclama cu un produs care va ramane in posesia spectatorului ( tricou, sapca , desfacator de bere) , CFR da ceva la suporter , suporterul merge acasa cu "ceva" (16:47)
Cristi Avalon..chestia asta cu promotionale gratis nu e neaparat ok.. la ora actuala costul per contact e realtiv mare..si cind se inchide robinetul nu ramine nimic in substanta.. Adevarul a dat faliment cind n-au maio bagat bani sa subventioneze carti... luma lua ziarul pt carte, far carti tirajul s-a prabusit.. iar majoritatea nu ai citi volumele dar se aliniau frumos in biblioteca (16:41)
Cristi Ca sa faci ceav solid trebuie gindit de la cap la coada (16:39)
avalon1 (16:36)
luis luis Cristi,Cunosc pozitia ta si o sustin.Il inteleg insa si pe mda,este greu in rumunica dar nu imposibil ce propui tu,dar dureaza si la noi este problema cu rabdarea. (16:36)
avalon1 Dupa aceea vine Ursus cu sepcute , ratuc cu calendare , si Playboy cu sosetzele . Firmele respective platesc costul produselor, CFR le distribuie la meci, toata lumea castiga (16:36)
Cristi Avalon.. vrei si tu un tricou cu Gerovital pt barbati ? :)))) (16:36)
mda aici ai/aveti dreptate, meciuri in orasele de langa e o idee buna (16:35)
avalon1 De exemplu , Farmec isi face reclama pe stadion prin 5000 de tricouri cu CFR la un meci , plus logo-ul Farmec, tot pe acelasi tricou (16:35)
Cristi luis eu ce am scris la inceputul discutiei??? (16:34)
avalon1 Si atunci faci ce fac cluburi din lumea civilizata , faci un partnership cu firme din Cluj , sau Transilvania si castiga toata lumea (16:34)
luis luis mda,eu am glumit,dar francezul chiar lucreaza la o firma mare.Ce am vrut insa sa spun este ,ca daca CFR-ul ar juca in orasele mici (eu sunt din Zalau,si merg la fiecare meci)ar putea fideliza o multime de oameni.Din Zalau,Salaj eu cunosc foarte multi care au abonament si sunt meci de meci la stadion.Ar fi si mai multi daca CFR-ul ar veni din "gand in gand" la Zalau sau ar imprumuta jucatori la echipa locala. (16:34)
avalon1 Daca va ganditi la ceva promotionale ptr spectatori , probabil clubul nu are bani ptr asa ceva (16:33)
jan s pt. inceput, important e sa fie cat mai multi in tribune meci de meci, chiar daca pretul de intrare se mai diminueaza; fiecare bilet trebuie sa aiba un reper in baza caruia sa cumperi mai ieftin la meciul urmator; pt. a va contraria pe tema -un oras/populatie/2 echipe-, s-ar putea (stati un pic, sa-mi fac curaj) sa se acorde o reducere, oricat de simbolica, celor cu abonament la U...(in general tot clujeni) (16:32)
mda luis, ai adus un posibil client, de la o firma mare din germania, cu care pe urma ai semnat un contract de 5 mil de euro?La asta se refera cristi. Tu cred ca ai mers cu o cunostinta sau coleg nu? (16:31)
mda ca sa iti vina "bogatii" sa arunce cu bani, trebuie sa vada ceva, fotbal si multi "muritori" care sufera si se bucura alaturi de echipa (16:30)
ulise zi placuta in continuare

(16:29)
luis luis mda,eu am dus neamt si francez la meciurile CFR-ului si nu au avut probleme cu paharul de plastic.Francezul s-a atasat acu vine la fiecare meci cand nu-i ocupat.
(16:29)
Cristi e clar ca fara sa oferi ceva calumea nu poti aplica asemenea politici. eu am mai scris aici..tribuna a doua a fost prost gindita (16:29)
ulise *echipa (16:29)
ulise no bun asa.. transferuri ati facut, echipe pe podium ati dus-o.. mai ramane sa umpleti si stadioanele! asa sa fie! suna bine!

(16:28)
Cristi eu nu am spus ca lucrurile sa ramin asa cum sunt, ci doar ca iti trebuie un concept coerent care sa creeze valoare adaugata ambelor parti (16:28)
mda stiu ce zici, asa se face in germania, dar acolo ai ce vedea, e plin stadionu cam peste tot, e atmosfera si spectacol pe teren (16:27)
Cristi Nu ai de ex un sponsor pt o marca de bere..uite doi jucatori regionali din afara celor 4 mari... Romaqua si Bergenbier...pe care ii poti copta sa faca o loja a suporterilor (16:27)
mda vine neamtu si vede ca il duci la un vin in pahar de plastic(asa cum e la cfr) sa vada un meci in care il auzi pe Gheorghe ca stranuta la tribuna 2 (16:26)
Cristi alt exemplu.. daca tot esti echipa de "unguri"..nu poti avea un parteneriat cuMOL? si ei au acituni pe concesionarii de benzinarii, au furnizori pt shopuri etc (16:26)
mda relatii cu clientii asa cum zici tu, nu faci cu un stadion la care vin 3-4k de oameni sa vada un meci cu concordia chiajna (16:25)
ulise http://is.gd/69eTFl (16:25)
Cristi Iti dau 2 exemple... pt o firma din industria auto din Cugir sau din Bistrita Clujul e cea mai buna varianta sa aiba rel cu clientii... singurul oras mare din regiune, are aeroport samd (16:24)
Cristi eu calculez altfel.. pe o raza de150 de km ai minim3-400 de companii cu cifra de afaceri de peset 10 mil de euro care pot fi interesate de un program de client entertainment (16:23)
mda cristi, repet, esti in romania, intr-un oras cu 350k de oameni si 2 echipe in prima liga (16:21)
Cristi pina si la un club mare ca si Bayern, nu firmele mari sunt cele care au loje, ci cele mijlocii..companiile mari de obicei merg pe business seats (16:20)
m8k Nu trebuie mers departe,, sunt sate si orase mici o gramada in jurul Clujului> Degeaba atragi pe unul din Sibiu, daccacacacaa nu e stun Clujj nu o sa vine niciodata pentttru un meci la Cluj (16:20)
Cristi Crede-ma, am fosti colegi din perioada mea demarekting in FMCG care acum asta fac, era sa ajung si eu in domeniu acum 14 ani (16:19)
m8k daca vreti cu adevarat suporrteri adevarati si atasati echipei atunci trebuie lucrat la copii si tineri. Un adult are deja o echipa si sa il "furi" e greu. Trebuie organizate mici turnee, si invitati copii din scoli sau din loccalitatile invecinate! Inn cadrul acesto turnee de 1-2 zile poti include si un tur al stadioonului, poti sa-i duci si la antrenamentul echjipei mari, si daca ai prins un copil ala iti mai aduce 2-3 oameni sigur la meci (16:19)
Cristi pentru ca nu vinzi meciul in sine.. vinzi o platforma de client entertainment, de lume care se intilneste, a place to be etc.. dar asta se construieste, (16:18)
Cristi sunt agentii specializate pe aceste activitati (16:16)
mda ebs nici nu mai are loja (16:16)
Cristi merge si in Romania, dar trebuie sa o vinzi.. cluburile nici in europa de Vest nu sunt in stare sa vinda asemenea pachete singuri (16:16)
corn mda, EBS cam atat da ca sponsor numai ca-s euro nu ron, probabil ca in cluj se pot gasi cateva firme care sa ofere 20-25000 euro pe o loja daca se mai adauga ceva la pachet, cum ar fi baner mare vizibil pe tot stadionul la loja proprie carte de vizita si emblema la coferinte de presa, prezenta in catalogul de meci. Personal nu cred ca trebuie sa ne incaieram ci sa producem idei, care sa poata fi preluate si puse in aplicare de conducerea clubului (16:15)
mda ok, continua ideea linistit, eu m-am lamurit, uiti unde traiesti, ideea ta ar merge in cehia poate, in romania niciodata (16:07)
Cristi 800 business seats...in 200 de pachete a cite 4..la cite 5.000 pe an (16:05)
mda suma aia o plateste ebs ca sa apara si pe tricou si pe stadion si peste tot (16:04)
mda cristi, deja ai da-to in bara (16:03)
avalon1 (16:03)
avalon1 'neatza la toata lumea (16:03)
Cristi 10-12 loje a 100.000 RON anual unele in pachet pt co sponsori... (16:02)
Cristi MDA.. hai sa iti spun cam citi bani poti face in Romania, intr-un oras de provincie cu hospitailty..calculam impreuna (16:01)
mda corn, te cred ca e mai ieftin, dar cu economia asta pe echipamente, 100% vei sta pe loc la merchandising (16:00)
corn mda, suma sponsorizata de celelalte brabnduri depinde de performata, de locul ocupat si reprezinta un procent nu tare mare din echipament, spaniolii au oferit cfr conditii f favorabile, plusul din vanzari nici daca ar fi de 50% nu ar compensa (15:57)
mda cristi, vad ca ai uitat bunele maniere acasa, ilumineaza-mi mintea naiva, si spune-mi, realist, cati bani crezi ca poate face un club din romania din bilete? (15:55)
Cristi Adidas are nationala nu are nevoie de echipa de club..nike are Steaua si dinamo, Puma are Petrolul (15:55)
Cristi nu doar unul scos din context... (15:54)
Cristi plus ca la transferuri trebuie sa vezi tot.. cit te costa toti jucatorii luati si toti dati (15:54)
corn transferurile de jucatori seamana cu tunurile, nu poti programa veniturile, nu ai certitudinea bugetului, transferurile il consolideza doar (15:53)
Cristi mda.. companiile tb sa fie dispuse sa lucreze cu cfrul.. daca altii dau mai mult? (15:52)
mda si atunci ghici care ii cea mai usoara idee de cadou pt un cfrist? tricou cel nou... (15:52)
corn cristi, ai dreptate pachetele business sunt cele mai profitabile, ele pot aduce mult mai mult decat spectatori in tribuna, doac ca tade zicea ca el vrea fani care sa dea adrenalina echipei si nu bani pt club (15:52)
mda poate daca ai echipamente adidas sau puma faine vinzi cu un 20% mai mult, si refaci in fiecare an modelu (15:51)
Cristi cron esti de acord cu mine cu ce am scris mai jos.. mda are o idee naiva la transferurile de jucatori (15:51)
corn astia au oferit cel mai bun aranjament financiar pentru echipament (15:50)
mda nu se face nimeni cfrist inrait peste noapte (15:49)
mda spectatorii fideli nu se fac peste noapte, aia se fac in cativa ani (15:49)
mda eu sincer nu imi cumpar tricou de joc pt ca mi se par foarte urate astea de la joma, de 2-3 ani tot astept un echipament adidas, puma sau si nike (15:48)
tazzoli asa e, niciodata nu are rost sa ne comparam cu ei. tre sa facem ceva aici, cu oamenii de aici. cu cei care ar putea veni sa vada spectacol si nu sunt decisi.. (15:48)
corn tazzoli, e adevarat , spectacolul aduce fani, dar ei trebuie sa fie din categoria celor ce vin meci de meci, chiar daca ploua, ninge ori crapa pietrele (15:48)
Cristi pai modelul asta nu il au doar nemtii ci si polonezii, belorusii pina si Ferencvaros asa si-a construit stadionul nou (15:47)
mda hai ca nu mai are rost sa discutam, cu germania nu o sa te compari veci (15:47)
tazzoli eu stiu cativa inraiti, care tin cu u, dar cand am jucat in CL, i-am vazut pe stadion in Gruia si apreciau spectacolul. nu vorbesc de cei de pe pata rat sau idiotii fara baie in curte. aia mai culti putin (15:46)
mda cu tot cu cumisione si prime tot mai repede faci bani din vanzari de jucatori decat din bilete (15:46)
Cristi sa nu-mi spui mie ca nu gasesti 200 de firme in jur sa le dai pachetede 4 business seats + catering ca sa isi faca entertainment la clienti (15:45)
Cristi MDa, in Romania poti face asta..... ai o raza de 150de km in jurul clujului und epoti vinde loje, business seats samd..nu te mai gindi la spectatorii 2persoane private"... Dortmund are medie de spectatori mai mare ca Bayern si totusi incasari la jumatate... ast pt ca Borussia are fani "pulime" pe cind Bayern vinde pachete corporate (15:44)
tazzoli stati linistiti, u cade in b. si atunci ramane sa vina la noi "prostii" sa vada spectacol.. (15:44)
tazzoli sa vedeti, ca daca continua echipa sa aiba rezultate, la fiecare meci vor fi si mai multi! (15:43)
corn cristi, referitor la tricoul ieftin de 20-25 lei, problema e contractul cu jomla, se interzice prin contract producerea de echipament sportiv cu insemnele clubului si sunt enumerate articolele la care se face referire. castigurile din tricouri ar fi mai mici decat sponsorizarea 1000000 nu ar acoperii banii jomla (15:43)
Cristi la vinzarid e jucatori.. iarasi.. mai greu..calculeaza citi jucatori au venit si au plecat si ia in calcul costurile reale... prime de instalare, comisione impresari, primede reziliere, plecati gratis la expirare de contact (15:43)
mda timisoara avea o singura echipa, strangea 10k pe meci, cati bani crezi ca faceau pe an de pe bilete? (15:43)
mda in romania nu poti face asta.mai ales intr-un oras de 350 000 + studenti cu 2 echipe de prima liga (15:42)
Cristi romania e plina de prosti care au facut calcule din astea ..iancu la timisoara, porumboiu, borcea+turcu la dinamo... toti au visat bani de cupe europene si au costruit cluburi care au implodat (15:42)
tazzoli pe orice stadion din lumea asta merg oameni sa vada spectacol. acest lucru s-a adeverit cu varf si indesat la prima participare in CL. stadionul a fost arhiplin. langa mine a trecut ion tiriac cu inca vreo 3 si erau multumiti ca merg sa vada spectacol. daca joci bine, ai rezultate, mai ales in romanica, ai si spectatori.. (15:42)
Cristi daca nu faci un 20-25% din hopitality, pe un buget de non cupe europene..nu esti solid ca si club (15:41)
mda dc? (15:41)
Cristi esti naiv (15:40)
mda banii ii faci din vanzarea de jucatori si din cupele europene (15:39)
Cristi ba poti sa faci... cu o structura bine gindita de loje, business seats etc... niic un club din lume nu face bani din galerie ... (15:39)
mda asa ca mai bine aduci cat mai multi suporteri (15:38)
mda pana nu costa un abonament la meciurile la tv un 40 de euro pe luna (15:38)
Cristi Tazzoli... tema era cum aduci oamenii la meci... nu ce program ai cind ei deja sunt in tribuna...mingile semnate sunt ok pt fanii inraiti..dar un iubitor d efotbal neutral sau usor simpatizant nu vine extra la stadion ca poate are o sansa de 1:5000 sa primeasca o minge (15:38)
tazzoli in Gruia nu vin nespalati. spectatorii sunt marea majoritate educati si de treaba! (15:38)
mda exact, in Ro nu o sa faci in urmatorii 10 ani bani din bilete la meci (15:37)
Cristi jucatorii trebuie sa se simta fotbalisti si daca joaca doar cu oamenii de ordine in tribuna... ei tb sa isi faca meseria, ca nu sunt in fotbalul amator (15:37)
tazzoli inainte de meci (15:37)
tazzoli apoi 2-3 mingi semnate de jucatori sa fie trimise in tribuna de cate un jucator.. (15:36)
Cristi nu ai ce discuta cu unul care nu e in stare sa dea 10 lei sa te sustina la club.. in general astia sunt si cei mai vocali care urla X sau Y baga bani (15:36)
mda noi platim pe abonament cat platesti altii pe un singur bilet de meci (15:36)
mda banii pe care ii faci in ro din bilete is apa de ploaie oricum, mai mult conteaza sa se simta jucatorii fotbalisti, pe un stadion cu 10 000 de oameni meci de meci (15:35)
Cristi nu... eu sunt impotriva mocaciunii neconditionate... iti aduna in tribune derbedei, saracime, nespalati etc... si iti alunga spectatorii de clasa medie, care sunt tipici cfrului (15:35)
tazzoli cu riscul de a ma repeta, eu i-as da la fiecare copil dus la meci cate o bratara cu emblema CFR. inevitabil va intreba parintele cand mai merge la meci.. (15:34)
Cristi interesul tau ca si club pe termen mediu si lung e sa ai spectatori platitori (15:34)
mda decat sa iti vina 2000 la un meci cu avantu supararea mai bine lasi liber si poate vin 6000 si din aia 6000 100 o sa inceapa sa vina si ei la meciuri (15:34)
Cristi vezi prostia cu "festivalul berii" etc... tpti cintaretii care cinta acolo "gratis" nu sunt in stare sa vinda bilete (15:33)
Cristi doar ceea ce nu are nici o valoare e gratis (15:32)
Cristi intrarea libera neconditionat nu te ajuta (15:32)
mda cand ai meci usor(greu de estimat), lasi intrarea libera. Faci o faza de asta o data sau de 2 ori pe an (15:30)
mda Il poti pune pe Mario sa zica, daca la urmatoru meci vin peste 7000, imi las mustata, sau ceva de gen (15:29)
Cristi ir la actiuni din astea iese mereu prost.. pentru ca daca te limitezi la ceva automat restrixtionezi faniii, care au dreptul la idei diferite (15:26)
Cristi poti face un cont pentru suporteri, dar nu sa vina ca sa donezi (15:25)
Cristi nu.. asa ceva nu ar merge... chestiile cu pomeni sunt specifice orientului, nu lumii civilizate (15:24)
mda Campanii umanitare de genu. Pentru fiecare 500 de spectatori peste 4000 CFR doneaza suma X pentru cauza Y (15:21)
Cristi sectiunea dedicata suporterilor pe pagina de web e goala... moarta.. semn ca nimeni nu se ocupa sau nu are idee ce sa faca cu ea (15:20)
mda Tobole pentru cei care merg la meci, castigatorul sta la VIP (impreuna cu un prieten, prietena, copil) meciul viitor (15:20)
Cristi uite cam ce face Schalke cu cei care devin membrii, sau suporteri cotizanti.. poze pe pagina de web etc...http://www.schalke04.de/de/mitglieder/mitgliedschaft/angebot/page/256--256--.html. (15:18)
mda Pe vremuri, dupa fiecare meci, apareau pe site "Poze cu suporterii". Ar fi ieftin si lumea s-ar bucura sa vada asemenea poze pe net. Pozele sa fie facute si in timpul meciului, bucurie la gol, suparare ca nu merge meciul, toate emotiile.Inevitabil pozele ajung pe pe facebook-ul oamenilor si vor promova echipa (15:13)
ulise bune idei.. daca incep sa se aplice macar cateva.. emulatia va creste.. bulgarul de zapada se va face mare curand

(15:11)
Noemis Stie careva de unde pot descarca meciul As Roma 1-2 CFR Cluj ? (15:10)
Cristi o alta chestie usor de fcut si cu angajament mare.... un tricou al suporterilor...pret de 20-25 ron accesibil pt marea masa.. oricum cistiga si la el... faci si un concurs de idei..crowd ideas, orice suporter poate trimite idei de design... pre-selectezi si ai un model cistigator pe care il faci... (15:09)
ulise sa vedem meciul urmator.. cum ne descurcam fara Deac... era motorul echipei
s-ar putea ca o etapa sau mai multe sa suferim in joc
sper sa ma insel...
(15:08)
wollt r putem trimite un Mail ... cu siguranta putem schimba cate ceva :) (15:08)
Cristi webstreeam la conferintele de presa saptaminale... iarasi o chestie ieftina dar care atrage atnetie , trafic... si miai taie din declaratiile trunchiate ale "ziaristilor".. mai ales daca inregistrarea ramine pe pagina de web (15:07)
wollt r corn ... ar fi minunat :) (15:06)
Cristi cu semnaturi etc (15:06)
Cristi aia ar trebui sa fie o chestiune regulata la shopul clubului din sigma (15:06)
Anonymous1 e o idee buna (15:05)
corn voi ce ati zice de organizarea de intalniri saptamanale ca cate un jucator doi, fie pe chat, fie la shop, ori chiar la stadion, fanii intreaba jucatorii raspund, jucatorii dau autografe pe echipamente cumparate, pe mingi postere sau orice material promo (14:58)

Articole de pe blog

Redemption

Vine iarăși vremea când a fi fan CFR Cluj e „cool”. Cei care și-au pierdut deprinderea de a vizita stadionul din Gruia la meciurile CFR-ului pot începe să-și dea palme în oglindă. Trăim vremuri pe care nu le-am mai trait de o seamă de ani. Nu problema financiară e subiectul, ci formarea unei noi echipe în Gruia.

Câți dintre voi credeau că CFR-ul va face transferuri, și nu vorbim de 2-3 împrumuturi anonime, ci de 16 jucători, deloc de lepădat, dimpotrivă? 

Read more
10 Sep 2014

Stiri din fotbal

CFR in cursa pentru semnatura lui Nistor

Clujenii au început deja discuţiile pentru mijlocaşul Pa

Citește mai mult

"Daca vine frigul mai repede, prind paltonul"

Petre Grigoraș, antrenorul CFR-ului, s-a arătat nemulțum

Citește mai mult

Batin ar putea sa revina in Gruia

"Vişiniii" au soluţii pentru criza din ofensivă: Paul Ba

Citește mai mult

Ceahlaul - CFR 0-1

Se vede mâna lui Grig! Ceahlăul - CFR 0-1

Citește mai mult

Interviuri

Ştefan Gadola

omul care a salvat CFR Cluj

"Această echipă nu moare! La anul vom reveni în lupta pentru titlu"

Mario Felgueiras

Mesajul de adio

Portarul CFR-ului se va despărți în această vară de formația din Gruia

Cristian Coroian

Omul care a adus ultima victorie a CFR-ului cu Steaua

"CFR este candidată la titlu"

Ricardo Cadu

Omul care a condus vestiarul CFR-ului

Adevărul despre antrenorii pe care "i-a schimbat"